Serviciul se prestează la sediul Franchisee și la sediul Beneficiarului.
Serviciul se evaluează în modul următor:
Conform contractului de deservire de abonament, se oferă deservirea produsului în mărime de 4 ore lunar (minimum) cu tarif preferențial. Decontările se efectuează în fiecare trimestru. Serviciul se perfectează prin fișă de evidență, listă de lucrări pentru o lună, cont spre plată.
Conform contractului de deservire, lucrările de deservire ale produsului software "1C:Enterprise 8" se evaluează conform timpului real consumat la prestarea serviciului. O condiție obligatorie a contractului constituie plata în avans. Valoarea serviciului la sediul Franchisee și la sediul Beneficiarului se taxeaza conform price-ului. Evidența timpului lucrat și a lucrărilor efectuate se ține prin întocmirea Fișei de evidență.
Conform contractului, Beneficiarul are dreptul de a utiliza următoarele servicii: linia de consultață, SIT, deservirea produsului software.
Chishinau, str. Аron Pumnul 133/1 Теl.: (022) 846-888;870-888 Fax: (022) 568-337 E-mail: hotline@1cmd.md Orele de lucru: 09 00 - 18 00 |
![]() |